De pluis

  • Paul

    De pluis is tegenwoordig een nieuw begrip aan het worden in Nederland.

    Voor degenen, die nog niet weten wat een pluis is, zal ik het even uitleggen.

    Pluizen of pluisjes zijn mensen van 18 tot 24 die meestal een sociale opleiding doen, bijv. Cultureel Maatschappelijke Vorming (CMV). Meestal hebben zij problemen met hun eigen persoonlijkheid en hopen dat middels een dergelijke studie weer in rechte banen te krijgen.

    Typisch uiterlijk van de pluis: Zwarte of paarse kleren, haar geverfd of volledig kaal, minimaal een piercing in wenkbrauw, navel, neus of …. Soms ook in bezit van tattoo. Vaak kisten aan.

    Pluisjes schijnen nogal eens vegetarier te wezen. Als je twijfelt of een voorbijganger een pluisje is, kijk dan eens op zijn/haar rug. Daar vindt je vaak een zelfgebreide rugzak waar een prei uitsteekt. Favoriete gerecht van de pluis is ook de PREITAART.

    Vaak komen pluisjes er na een aantal jaar achter dat het leven als pluis toch niet pluis is en breken ze op den duur volledig met hun pluizenleventje. Soms echter blijft de pluis pluis. Laatst heb ik er eentje gesignaleerd, ik schrok me wezenloos.

    Nog meer vragen of adviezen over de benadering tot de pluis, schrijf je reactie!

  • Erik Bovendorp

    hahahahahahaha

    ik zie ze zo voor me, die sukkels.

    Als die softe toestanden waar ze tegen ageren.

    Oeps, ik kan beter oppassen wat ik hier zeg, want Kateleine vindt dit ongetwijfeld niet leuk.

  • Almachtige fanclub.

    JA en dat is zo……

    Dit gaat toch allemaal echt niet over wandelen hoor Paul.

    Ik vind dat je echt jou excuses aan moet bieden aan alle mensen hier en ook zeker aan de mensen die jij voor pluis uit maakt.

    Ohja en vergeet de goedwillende webmaster niet je excuses aan te bieden, want het is een wonder dat hij of zij jou hier nog toelaat.

    de directeur.

  • De Afpilser

    Ik voel me echt geeerd met mijn eigen fanclub, vooral ook omdat al mijn fans nog gekker zijn dan pluisjes.

  • Almachtige fanclub.

    OHJA JOH DACHT JIJ DAT ?

    hehehehee

    woehahahahahahaha

    veutje….

  • @jc

    heheheehehe

    dit is werkelijkwaar de grootste bak die ik vandaag heb gehoord,

    de gedachte dat de fanclub voor paul bedoeld is.

    nou, ze kunnen veel van je zeggen, maar arrogant ben je wel!

    heb je tenminste nog één goede eigenschap!

    heheheeheheehe

    met heheheheehehvolle groet,

    @jc