Grrrr, waar zijn mijn oude berichtjes?

  • Paul

    Nou, mooi is dat. Heb je een aantal weken geleden met grote zorgvuldigheid een bericht op dit forum geplaatst, daarna ligt dit forum er zeker een hele week uit en tenslotte istie terug online en zijn alle oude berichtjes gewist.

    Driemaal hoera voor onze webmaster!

    Nou, ik moet niet teveel zeiken. Ik mag in mijn handjes knijpen dat er voor die gekke hobby van mij een eigen forum is.

    Ik vond echter de opkomst de laatste tijd erg mager. Misschien is de gemiddelde gekke wandelaar wel niet in staat zelfs de computer ook maar aan te krijgen.

    Wandelaars zijn toch een bepaald type mensen waar ik liever niet bij hoor.

    Het woord “pluisje” is een goede karakterisering.

    Volgende week meer over de “pluis”.

    Groeten.

  • Kateleine Smeenk

    Nou nou Paul. Ik vind dat je dit niet kunt maken. Wees blij dat je weer een mogelijkheid hebt om berichten op een prikbord als dit te plaatsen. Er zijn er al niet zo veel over wandelen (we staan wat dat betreft nog in een klein hoekje), dus vind ik dat we onszelf sterk moeten maken. Met berichten als die van jou zaai je alleen tweedracht in de anders zo'n gezellige sfeer die ik onder ons wandelaars aantref.

    Ik kan me ook voorstellen dat de webmaster jouw bericht niet fijn vindt. Ik denk dat je beter je excuses aan kunt gaan bieden als je nog serieus genomen wilt worden.

  • Kateleine Smeenk

    Nou nou Paul. Ik vind dat je dit niet kunt maken. Wees blij dat je weer een mogelijkheid hebt om berichten op een prikbord als dit te plaatsen. Er zijn er al niet zo veel over wandelen (we staan wat dat betreft nog in een klein hoekje), dus vind ik dat we onszelf sterk moeten maken. Met berichten als die van jou zaai je alleen tweedracht in de anders zo'n gezellige sfeer die ik onder ons wandelaars aantref.

    Ik kan me ook voorstellen dat de webmaster jouw bericht niet fijn vindt. Ik denk dat je beter je excuses aan kunt gaan bieden als je nog serieus genomen wilt worden.

  • Michael

    Ja, helaas zijn er meerdere prikborden waar dit soort berichten komen.

    Waar zijn de serieuse wandelaars??